Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Zpátky na hradě / září 1991

12.02.2013 11:07

Je to opravdu dlouho co jsem sem psala. Minulý rok byl tak hektický že jsem nestíhala ani chodit na hodiny. Pak mě rovnou odvolali rodiče pryč a že si zopakuji 3. ročník. Tak a je to tady. Sedím ve Velké síňi při zařazovací slavnosti. Probodávám pohledem jednoho prváka  s prvačkou, který byli zařazeni do zmijozelu a dokázali mě naštvat už v Londýně. Člověk jen omylem drkne do procházejícího člověka ješte k tomu v přecpaném krámě kde se to může stát komukoliv. Omluvím se a čeho se dočkám? Kdyby aspoň blbé mlčení nebo cokoliv.. Ale dostalo se mi hned nadávek  " Dávej pozor kam šlapeš" " mudlovská šmejdko" apd. Čím je to menší tím je to drzejší... No nenechala jsem si to líbit. Proto teď sedím a přemýšlím co udělám hned jak ho někde potkám a bude mít další pindy. A jestli bude mít sebou i toho ocáska..tu holku. Jo z té mi je do smíchu. Ale to vem čert. Tento rok musím fakt zabrat a vrátit se do původního tempa. Začít se pořádně učit a tak. Ale ono to taky neni tak úplně jednoduché. Matty se odstěhoval do Irska.. a já tu jsem krom Vally a pár dalších mích kamarádů sama. Bez dlouholeté lásky... Musím se ale nějak vzpamatovat!

Diskusní téma: Zpátky na hradě / září 1991

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.