Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Začínám se bát co se stane dál ! [Květen 1993]

10.06.2013 10:33

Po dlouhé době jsem tě vytáhla z kufru a zjistila, že jsem do tebe zapisovala naposled no někdy ještě před koncem roku. A to se toho tolik stalo. A možná i proto se mi nedostala příležitost ti vše vysvětlit. Ty můžeš být jen rád, že jsi jen knížka a nezasahuje tě to co se teď na hradě děje. Potvrdilo se to co jsme si s Vally myslely už dlouho na začátku roku kdy inspektoři dorazili do školy. A představte si že to nebyla taková ta obyčejná inspekce na pár dní. Ne ne inspektoři tu pořád jsou a teď už vše začíná vypadat jak kdyby se měla opakovat minulost. Znám to jen z vyprávění co se událo na hradě. Ale začalo to velice podobně...Inspekce z ministerstva..sesazení Brumbála z funkce a další útoky spojené s prazvláštní rostlinou co ničila hrad. A boj ! My jsme zatím u fáze sesazení Brumbála a dalších čtyř učitelů. Těch co mohli nejvíce pomoci. Samozřejmě pro Rudé tím pádem nejnebezpečnější. Začíná se to sesypávat jak domeček z karet. Všichni se navzájem obviňují kdo s kým je. Útočí na sebe. Rudí kradou hůlky studentům a tím naší stranu oslabují. Začínám se až klepat strachy co mám dělat. Sbalit si? Vzít Vally a všechny co mám ráda do úkrytu? A čekat ?!... Nevím je to celé bláznivé. Hůlku si hlídám jako ten největší poklad. Poučují mladší žáky z koleje jak se chovat  a nejlépe skoro nikam nechodit. A to nemluvím o prapodivném chlápkovi s "tyčí". Měla jsme možnost si jí prohlédnout a i dotknout. A tohle není obyčejná hůlka..pulzovala mi rukou magie. No je to trochu bručoun ale. Asi proto že je s těma druhýma. Dokázala jsem ale zahrát naprosto klidnou a hlavně blbou :D A vyvázla jsem z té pošetilosti jen s rosolovatěnýma nohama. A dozvěděla jsem se i proč tu ten chlap slídí pod zastírákem a napadá lidi. Oni (Rudí) si ho sem nasadili a zastrašujou studenty. Kdokoliv kdo se Claphalma zeptá kdo to byl. Ujistí ho o tom že to je pan učitel Parker, který asi opravdu je tak "úžasný" (myslím si svoje :D) a ovládá přeměny tak dobře že se celkově přeměnil od vzhledu až po hlas a napadá tady studenty asi jen tak pro srandu nebo jak by řekl Pan Claphalm zbláznil se ! :D A to jsem ti ještě nenapsala o spolku co vznikl. Dvě prvačky (Mitch a Bell myslím) a Bennetky se spolčily a očividně proti nám a kradou hůlky a zrosolovatěj všem nohy. Tak tomuhle budu muset přijít na kloub. A nejlépe jim sebrat i hůlky. A označit si je ? Co kdybych jim fakt sebrala hůlky všem čtyřem ? :D To bych v tom pak měla ale velkej bordel čí je která, i když Bennetkám bych je ani nevracela. Ale co ty dvě chuděry co jsou určitě nějak ovlivněný !! Budu to muset vyřešit tohle není normální..ani u Bennetek ! Začíná to být prostě všude šílený. S Ashem se nesmím bavit, protože nakecal Claphamovi že chodí s Quinn Sage ! Jaká ironie :D Jediný člověk s kým teď můžu pořádně držet pohromadě je Vally. Musím s ní zítra probrat varianty jak se ubránit ztrátě života a všech našich věcí. Aspoň že pořád máme zálohu. To jediný mě uklidňuje. Už budu končit a jdu trénovat odzbrojovací  kouzlo bude se mi očividně dost hodit :P

Diskusní téma: Začínám se bát co se stane dál ! [Květen 1993]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.