Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Začátek školního roku 1995/1996

23.04.2014 18:49

1. září 1995

Tak a jsme zase tady. Bradavice!

Když teď ležím v posteli a Vally ještě něco kramaří v pokoji, nevim jak se mám cítit. Už po cestě sem jsem si nebyla jistá jestli mám být šťastná a nebo smutná. Devon letos dostuduje a budu tu rok sama. Nebude tu on ani Katie, Matty a Ash. I snad po tom Ashovi se mi bude stýskat. Vypadá zas, že mu není moc dobře, ale už nemám dovoleno se starat. Jedinou naději hledám v odpuštění, Berry a v Mattym Blackovi. Vážně jim to asi klape. Sis to přeju! Doufám, že třeba tentokrát se na chvíli usadí. Přemýšlím i teď dost často nad tím jak to bude až se zprovozní letaxová síť u mě doma. A začnu tam bydlet. Rodiče se asi přestěhují někam na vesnici. Prý chtějí klid. A všimla jsem si, i se mi Devon svěřil, že neví jak bude platit nájem za byt teď přes rok. Nabídla jsem mu samozřejmě pomoc, ale i mě napadlo, že by možná nebyl špatnej nápad kdyby se Devon nastěhoval ke mně. A až dostuduju byli by jsme na platby za barák dohromady. A nemuselo by to být tak neúnosný. Zkusím mu to navrhnout, ale nevim jak se na to bude tvářit. Třeba to jen uspěchávám a ještě není vhodná doba.. kdo ví.

 

2.září 1995

Probudila jsem se časně ráno. Mám na tváři obtisknutou kresbu tvojí vazby, jak jsem na tobě usnula. Docela komické... po tak dlouhé době se cítím odpočatě. Tak jak už dlouho ne. Pokoj vypadá zas zaplněně a Vally se očividně vrátila na pokoj. Asi jí pořád nebavilo trávit čas po věžích hradu jen aby se mi vyhnula. Jsem na jednu stranu ráda, konečně je mi zase trochu blíž i když jen minimálně. Doufám v lepší zítřky tak jak mi psala Rose v dopisech. Jsem ráda, že je v pořádku i s malou Trish.. a že si zas normálně píšem. Dala jsem si předsevzetí, že jim budu častěji psát. Jak Rose tak Gině! 

                                                                                                                                                  

 

 

 

Diskusní téma: Začátek školního roku 1995/1996

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.