Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Učení Učení a další učení / Podzim 1991

12.02.2013 11:12

Už nevím jak dál...Celé to učení a frmol okolo mě pomalu ale jistě ubíjí..kdyby mi ty kouzla aspoň šla. Ale nejdou.. Zkouším to pořád a pořád dokola. Mám až puchýře na rukou jak urputně máchám hůlkou a ze zlosti chudinku skoro až drtim. Formule a OPČM to jsou ty zabijácké předměty ! Přeměňování mi jde sice pomalu ale aspoň nějaký efekt. Dost mě to hlavně unavuje. Vysává to ze mě každým máchnutím energii. A už často se mi stalo, že jsem se jen tak svalila do židle a nebo do tureckého sedu na zem. Musím si zajít za profesorkou a promluvit si s ní o tom nepřijde mi to teda normální... Drž mi palce deníčku. Snad se zlepším už jde do tuhého..

Diskusní téma: Učení Učení a další učení / Podzim 1991

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.