Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Tresty a nervy [Březen - Duben 1995]

04.03.2014 19:29

Dneska mě Danny a Blair a vlastně všichni co se dnes toulali po večerce venku vytočili do běla ! Tak oni věděj o tom všem co se včera stalo, ale dál se klidně toulaj po hradě.. A to nemluvim o tom, že jsem naštvaná hlavně proto jak se o ně bojim !!

Devon mě nakonec nezavřel do věže jak princeznu, ale chová se tak ke mě. Chvíle s nim jsou pro mě chvíle klidu, kdy můžu vypustit všechny problémy. Jsem šťastná ! Ale na ty chodiče venku jsem vážně byla hnusná. Ani jsem tak moc vyjet nechtěla, ale prostě mě štvali. Samozřejmě Ash když se o jejich trestech dozvěděl měl kecy.. jako vždy žádná novinka. Druhý den když jsem na ně čekala ve vstupce a Ashovi řekla, že si je od něj vemu až dodělaj trest u něj tak brblal.. ZNOVU žádná novinka !! Nakonec jsem se tím čekáním trochu uklidnila a rozhodla se, že si s Dannym promluvim jenom a ostatní poslala na kolej. Jenže než jsem stihla něco říct tak jse začali všichni scházet před Nebelvírem. Dokonce dvě prvačky suveréně vylezli ven ze spolky. Tak maj trest.. Joo já vim. Ale co by jsi dělal asi na mym místě ty a stejně lepší jak trest u Ashe! Taky že Ash samozřejmě špehoval a kdyby už ten trest neměli ode mě maj ho od něj. Měla bych si vlastně zjistit komu jsem přesně ten trest dala. Danny, Blair, Gian, dvě prvačky z Nebelu a Darius. Jo to je asi vše.. No já vážně nemůžu za to že se takhle všichni sešli! Maj smůlu nemůžu bejt pořád ta hodná Kath. No a kdy jim ho dám to taky nevim. V pondělí jsem neměla čas tak jsem jim řekla že trest  nemaj. Prostě jsem neměla čas a aspoň jsem si odpočinula od těch stresů a okolního světa. Dám jim ho prostě jindy no..

Těším se na prázdniny ! Budu doufat v to, že se s Vally udobříme a budu trávit prázdniny s ní, Devonem a Ginou a Rose a jejím mimčem. Mám ale zlej pocit že se mi můj sen nesplní a stejně něco pokazí.. No budu se teď prostě soustředit hlavně na přítomnost a na NKÚ. Fakt nevim jak je zvládnu...

 

Diskusní téma: Tresty a nervy [Březen - Duben 1995]

Datum: 05.03.2014

Vložil: Kate

Titulek: Možná...

Možná na ten tresti i přijdu...