Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Soutěžní rok - 1. Soutěž stavění ze sněhu [ Únor 1992 ]

18.02.2013 00:19

Jak dopadá to když se jednoho dne profesorský sbor rozhodne vyhlásit rok soutěží ? Zběsilím pobýháním po hradě a všudy přítomným štěbetáním nejen prváků, ale všech ! Nemusim moc takovýhle akce, ale to bych nebyla já a Vally aby jsme se nechtěly zapojit. Přece jen jako výhra bude určitě něco božího co by se nám určitě hodilo. Nebo v to můžem aspoň doufat. No jediných instrukcí kterým se nám dostalo  byli tyto -> - Tým nanejvíš o 7 lidech        

-  Hodí se do týmu jak starší tak klidně i prváci                                       

-  A čas na rozdělení byl do dneška ( Píšu celé tohle už po té první soutěži, ale nepomatuju si přesný datum tak takhle )               

 No tak to propuklo. Týmy se skládaly a my to s Vally jen pozorovaly. Ano chápu špatná taktika, ale tak nějak nám nedocházelo že dnešek je poslední den zápisu. A když už nás pomyslná žárovka osvítila. Bylo málem skoro pozdě. No ale budete se divit tým máme sice ne možná nějakej úžasnej. (Jo je úžasnej jsme v něm my dvě ! ) :D

Jacob Armongy   jako kapitán

 - Já ! Katherine Star

 - Vally Valleyr

 - Jamie Palmateer

 - Sayuri Ling ( Ta by totiž bez Jacoba nepřežila )

 - A nějaký prvák Matthew Black ( Se nějak množej ty Matthewové ) Fakt že jo ! Strašidelný !

Po několika dnech se objevila ve vstupní síni (do které jsem se skoro ani nedoplazila) tabule. Jenže břicho a můj hlad mě donutili ! Parchanti ! No nic k tématu. Bylo na ní napsáno pár jasných a stručných informací. Dnes v 19:00 na venkovním nádvoří. S sebou: rukavice, teplé oblečení, nápaditost

Hmm hned ten člověk ví o co go že ?  No s Vally jsme o pár minut pozdě doběhly na nádvoří kde nikdo nebyl. Jen učitel Nomos. Divné to jsme sami ? No Nomos nám řekl, že ne že už všichni začli. No jak povzbudivé. Dozvěděly jsme se že jde o stavění nějaké sněhové věci, budovy. Čehokoliv. To bude ta nápaditost ! A my mysleli že se máme bláznivě a nápaditě oblíknout ! :D Sakra! No nic co se dá dělat dáme se do práce. Naštěstí se připojil i Jamie. Povím vám jen dva dny na postavení něčeho? Nápaditého? Myslela jsem že mi rupne hlava, nervy a asi i ruce od věčného mávání hůlkou a uplácávání sněhu. Bylo to náročné a nebyli jsme asi ani jeden v té nejlepší náladě tak to šlo blbě. Aspoň že máme jěště jeden den uklidňovala jsem se téže noci v postely. Začali jsme už se stavbou mého druhého návrhu...A to jakoby hradeb v kterých se vevnitř budou pořádat sněžné války. Druhý den už brzo ráno jsem vylezla z postele s dobrou náladou. Joo dneska too půjde líp cejtila jsem to! A taky že jo sešli jsme se zase my tři a dali se do práce. já měla v hlavě vymyšlený to jak to bude vypadat a Jamie s Vally čarovali koule. Úplně týmová práce. Šlo to pěkně od ruky a už stály hradby i s nějakými těmi sněhuláky *Vlepený obrázek*
Jinak Jamieho jsem zastavěla sněhulákem. :D Chudák muselo mu bejt pak zima, ale sluší mu to jako sněhulákovi !
 
Začali jsme zdobit a zkrášlovat okolí. Dokonce jsem přinesla i lucerny. A jedna z nich je i Jamieho :D
 
 

Teď už záleží jen na porotě jak to ohodnotí. No podle toho co jsem stihla mezi tim davem vypozorovat. Nám může konkurovat tak jedině křeslo. Ano slyšíte správně ! Křeslo :D To jedinné vypadalo tak nějak normálně a ne jako létající talíř (Prý se to jmenuje deník a netušim proč ) a nebo rozhlednička a nebo most? brána ? Oblouk? přez cestu ? No nic nebudu škodolibá neřikám že jim to nedalo práci udělat. Ale stejně bych chtěla vyhrát. Uvidíme zítra až vyhlásí výsledky. Ale teď už ležím v postely sleduju plamínek poblikávající v lucern* nic neříkající čára *

Sakra já usnula !

 - Katherine

 

Diskusní téma: Soutěžní rok - 1. Soutěž stavění ze sněhu [ Únor 1992 ]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.