Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Rušné vánoční svátky a možná nějaký ten silvest / Prosinec 1991 a začátek roku 1992

12.02.2013 11:16

Stres na mě dopadá ze všech stran. Nestíhám každodení povinosti. Pořád mi nejdou kouzla.. Učitelky nejsou k sežení když je potřebuješ (jako vždy) a to už se blíží vánoce ? Opravdu? Hrůzaaa a já nemam skoro žádné peníze. Musím nasat rodičům o nějaké ty peníze abych mohla nakoupit aspoň dárek pro Vally. Ta jedinná mi tady v tomhle prostředí rozumí aspoň mi to tak připadá. Ikdyž.. takovej Jacobe s tím jsem si taky pěkně popovídala. V tu chvíli jsem skoro záviděla Say a nebo ne ? Sama nevim, ale byl hodně milí a normálně se semnou bavil. Dokonce mi řekl že jsem přece nejhezčí holka z ročníku tak proč se tak stresuju. Byl to super večer někdy ho musim zase po večerce vytáhnout ven. Ale teď k vánocům. Trhy byly rozestavěny na svých místech a my s Vally jsme se po celodeních přípravách a třídění, daly dohromady hromadu věcí které tak nutně nepotřebujeme. Budeme prodávam ! Na trzích bylo zase jako vždy hrozně plno. Ale svůj stánek jsme si našly a ještě než jsem stihla dopsat naší nabídku na tabuly, už tam byly lidi. Pustily jsme se tedy do prodávání. Byla to tedy fuška to vám povím ale vyplatila se. Každá jsme si vydělali asi 2 galeony za to už se pěkný dárek pořídit dá. Unavené jsme dopadly do postele s úsměvem na tváři že jsme si přividělali takovéhle peníze. Druhý den jsem byla, ale tak vyčerpaná že jsem proležela celý den v postely a uklízela v pokoji. Za to třetí den a to poslední den trhů to byl masakr. Na rychlo jsem vybírala a scháněla dárek pro Vally. Když jsem sehnala vestu a chtěla si jí nechat přebarvit u Brigádníka ptal se mě jako blbej jestli je nošená. Řekla jsem mu nejmíň třikrát že neni. On si ale mlel to svoje a pak mi tu vestu zničil..No zničil vesta chytla divnou hnědou barvu. Tak jsem se rozhodla že jí přebarvím normálně ve školních kádích. On my nebude přece namlouvat že to nejde. Koupila jsem pro Vally ještě modrou peněženku a utíkala teda obarvit tu vestu. Nakonec jsem jí obarvila do vínové červené. Vypadala krásně. A pak že to nepůjde ! Další den jsem se probudila obklopená dárky...No bylo jich sice míň protože moji "kamarádi" se najednou přestaly se mnou a Vally bavit, ale rodiče, Vally a kolej  nezapomněly. Od rodičů jsem dostala krásné bálové šaty a ty peníze...no to jsi vzpomněli brzo ! :D Ale co miluju je ! Kolej se tenhle rok taky předala..počínaje kabelkou konče super albem a barvami na vlasy. Možná proto teď vetšina prváků z Havru chodí jako klauni ! :D Všechno to uteklo tak strašně rychle. Silvest mě jen minul a ani nevím jak. Musím totiž řešit i jinné věci. Ale o tom jindy nebo nikdy.. Co kdyby si tohle někdo přečetl..?! Radši sem nebudu psát nic důležitého. 

Diskusní téma: Rušné vánoční svátky a možná nějaký ten silvest / Prosinec 1991 a začátek roku 1992

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.