Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Nestíhám..[Říjen-Listopad 1994]

27.01.2014 08:48

řijen 1994

Ty tedy už vypadáš..oslí uši a ta vazba vypadá, že se za chvíli rozpadne. Ale mám pro tebe naprosto úžasnou novinku! Stala jsem se prefektkou. Pořád nemůžu uvěřit tomu že jsem odznak dostala já a ne třeba Vally. Je mi to i na jednu stranu líto, protože vím jak ona se strašně moc prefektem chtěla stát. Ale tak třeba dodělá zkoušky a bude prefektem příští rok. To by bylo super. Přála bych jí to. Ale pokud je tedy o něco stát, když Ash je takovej jakej je.. Nevim co si s ním mám počít. I když mu nedávám žádný podněty k tomu aby na mě byl hnusnej tak i tak je a vozí se po mě jak jen může. Jen se snažím pomoc lidem z koleje. Ach jo jsem ve slepý uličce...

pár dní po té

Vally se pořád neukázala, začínám mít o ní strah. Ptala jsem se na ní Devona, ale ten po pár dnech taky zmizel. Snad se neděje něco vážnýho. Ale nestíhám to vůbec řešit. Celý den jsem na výuce a pak se domlouvám s profesorkou Senter na všech okolnostech kvůli prefektství a pak už jen hlídám na koleji ostatní...

......

Devon se objevil! Nakonec uvízl v prefektský koupelně na několik dní.. a hladověl. Bylo to docela depresivní a fakt sem se o něj bála. Byl tak pobledlej a vyhublej. Dala jsem mu jídlo a doprovodila ho na kolej. Snad bude v pohodě. 

 

.......

tak tohle Vally už nedokážu vysvětlit.. 

 

Diskusní téma: Nestíhám..[Říjen-Listopad 1994]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.