Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Prosinec a Nový Rok 1995

02.03.2014 12:34

 

Je pozdě večer a já ležim ve starém a už nepoužívaném kabinetu.  V pokoji na koleji jsem teď málo.. Vally se odstěhovala a já mám pocit, že tohle jen tak nepřekonáme a bojím se toho..Vally si myslí že se lituju, ale já nelituju sebe, ale svého činu. Chápu jí.. zasloužim si to, byla jsem blbá. Mám takovej pocit, že ti sem píšu pořád dost podobný věci deníčku. Tohle je ale jiný.. ztrácím Vally a to je opravdu to nejhorší co se mohlo stát..

Asi seš zmatenej co se vlastně dějě..no já vlastně taky. Jsem s Devonem. Jako jo chodim s nim. A jo jsem šťastná ale na druhou stranu děsně smutná. Vážně nevim co bych sem měla dál psát a hlavně aby to mělo hlavu a patu.

No jo celej blíženec..rozpolcená osobnost..

.......

Vánoce 1994

Asi ty nejprapodivnější vánoce co jsem kdy zažila..

Financí bylo málo, ale rozhodla jsem se že prostě dám dárky všem co by je dostat měli. Napsala jsem pro Vally knížku s různýma citátama a snažila se dát každýmu aspoň nějakou drobnost aby se neřeklo. Dárků sem dostala málo, ale očividně všichni poznali, že si žádný nezasloužím..aspoň že rodiče nevědí co se tady děje.. To mi připomíná, že bych jim měla napsat.. Ječivá plíseň se rozšiřuje mezi další lidi a začíná to vypadat kriticky..

.......

Nový Rok 1994/1995

Proplavala jsem do nového roku.. a to doslova. Udělali jsme si hezkej večer s Devonem v prefektský koupelně, protože oficiální oslava nebyla kvůli tý plísni.. Doufám, že novej rok bude lepší jak ten minulý.. A že se usmířím s Vally. Stýská se mi..

 

Diskusní téma: Prosinec a Nový Rok 1995

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.