Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Prázdniny [Červenec - Srpen 1995]

08.04.2014 09:22

Prázdniny utíkají zběsilou rychlostí. Už je srpen a věci vypadají klidněji. No dobře...jsem za officiální mrchu, Benji s Ashem vypadaj, že se povraždí, Rose se chová zvláštně a Berry se vrátila z Ameriky !!  No tak to nakonec vypadá, že je co vyprávět. O tom že jsem mrcha už asi ani nemusím psát.. Je to fakt! Jsem! 

Už dál nevím co mám dělat. Snažím se pořád aspoň Vally pozdravit a prohodit s ní pár slov. Je to ale těžký..sledovat jak se mi pořád čím dál tím vzdaluje a moje slova těžknou. Ztrácim naději a přemýšlím o všech těch krásných letech a vyřčených slibech. Na druhou stranu jsem šťastná, že Vally má Rose, Ginu a Trishu. Bude líp..musí být.

.............

Dnes jsem mluvila s Rose a mám o ní strach. Chovala se zvláštně a dala mi dopis pro Vally kdyby se jí náhodou něco stalo. Bylo to celé zvláštní, nevim proč na to tak naléhala. Jak kdyby čekala že se stane něco hroznýho. Dopis jsem uklidila do brašny a hlídám ji jako oko v hlavě. Tak jak po mě Rose chtěla. Nic víc teď udělat ani nemůžu, ale děsí mě to. 

.............

Ash s Benjim a Matthewem se chytli v kotli a hádali se tam dost nahlas. Myslela jsem si, že se mi podaří uklidnit aspoň Benjiho, ale ten chlap co seděl na stejným místě jako Benji ON NEBYL! Dokonce na mě a Berry spolu s Ashem zaútočili a skončili jsme na zemi...ani nevím jestli mě shodil Ash nebo Benji. (vim že jsme je provokovaly, ale tohle mě docela překvapilo) Plnej kotel a oni tam na nás zaútočí jen tak, kvůli pár rejpavým poznámkám. Ale nedala jsem na sobě nic znát a nakonec jsme si z nich zase udělaly srandu s Berry. Při tom se mi ale při každém dalším pohledu na Benjiho a ten jeho výraz v obličeji trhal srdce. Berry tohle očividně už nevydržela a Benjimu vrazila pěstí! No Fakt! Au! Byl to fakt zas den na nic. Očividně Benjiho slova na hradě neměli žádnou váhu..

...........

Benji mi poslal hned druhý den dopis! Že se chce sejít a promluvit si. Jenže než mi přišla odpověď tak do kotle přišel Ash a začal se chlubit Benjiho hůlkou, kterou pak hodil na zem. Zrovna jsem byla v kotli s Rose takže konečně aspoň viděla jakej je Ash doopravdy když s ní není. A že já nelhala. (Stejně je zvláštní jak se Ash chová k Rose a Trishe. Dokonce jsem ho viděla se usmívat a hned jsem si vzpomněla na starého Ashe. A pak cvak pere se v kotli, rozdává zamračený pohledy a mě rozkazuje co mám dělat. A myslí si že ho poslechnu..) Ale zpět k Benjimu. Ash řekl Matthymu ať se na něj jde podívat co mu udělal. Než jsem si všechno srovnala v hlavě tak Matty už byl pryč i s hůlkou. Rychle jsem se omluvila Rose a běžela k Benjimu domů. Byl naštěstí v celku, jen se praštil do hlavy. No jen.. 

A to jsem si myslela, že bude v Londýně klid.


 

Diskusní téma: Prázdniny [Červenec - Srpen 1995]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.