Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Mučivé vzpomínky na minulost [Podzim 1992]

06.05.2013 15:54

Dva dny poté..

Píšu ti po skoro probdělé noci, kdy jsem ráda že vidím na text před sebou. Byla to zvláštní noc. Plná toho co jsem se snažila utopit a zapudit už dva roky, když to někdy nebylo lehké. Už jsem myslela, že je vše za mnou. Že je konec Styxů..                                               Mýlila jsem se..

Začátek dne: Byl víkend a já si ráda přispala. Vzbudila jsem se až pozdě před obědem. Ale rozhodla jsem se zůstat na pokoji, číst si a přemýšlet o různých věcech. Třeba o Ashovi..je mi ho tak líto.. Ale on nechce lítost..chce Antibol..Nechci se k tomu, ale vracet snad mu na ošetřovně pomůžou no. Jen to co se stalo když jsem ho šla s Vally navštívit..no hrůza. Jediný co vím jistě že mu musím pomoct ! Je to dost zvláštní, že mu chci tak moc pomoct když si ani nepomatuji na okamžik usmíření a nebo na to že by se z nás stali přátelé..

Po této katastrofické návštěvě jsme se s Vally vydaly na naše oblíbené místo a po cestě tam si o všem povídaly. O nás. O Ashovi. O kouzlech apd. Zapovídaly jsme se až do noci. Už jsme stály před společenskou místností.A řešily hádanku a problémy s Berry. (To by nebylo VallStar, aby se něco nestalo ) Když do mě drklo prvácké kouzlo. Ano takové to lehké šťouchnutí. V mém věku už otřepané a omšelé kouzlo. Naštvaně jsem se rozhlédla a zahlédla partu tří prváků jak se krčí u rohu a něco si šeptají a blbě se smějí. Hned jsme s Vally věděly co dělat. Přece neuškodí jím ukázat kdo je tady starší a proč si na nás nedovolovat. Jenže..koho jsem nezahlédla v té trojici. Dannyho Styxe. Ano Styxe…bratranec Mattyho. Super co ? Už o prázdninách když jsem ho zahlédla na příčné jsem myslela že blouzním. Jak kdyby mu z oka vypadl…Jen ty světlejší vlasy, malinko hladší rysy v obličeji jinak celý Matty. Vyrazilo mi to dech. Už tam. A pořád jsem si nezvykla na to, že tu je někdo jemu tak strašně podobný. Nesmím se tím, ale trápit. Tak jsem nasadila svojí masku a začaly jsme je s Vally úspěšně strašit. I když povím vám, že i my jsme měli větší respekt ke starším. Než mají oni teď. Napadl mě perfektní plán! Pošeptala jsem Vally kam jdeme. Je jsme čaply za ruce a táhly o jedno poschodí níž. Možná už tušíte. Ano do mé oblíbené místnosti. Sice to tam není tak strašidelné jako v mučírně ( tam se bojím někdy chodit i já furt ), ale oni nepoznají to kouzlo co tu dřímá ! A hlavně je to jedna z mála místností na hradě kde mi funguje zamykací kouzlo.

Zatáhly jsme je tam a bavily se tím jak protestují a myslí si že proti nám něco zmůžou.. Bylo to dost komický. Ale nakonec jsem polevila a chtěla pustit Dannyho i tu holku co tam s nima byla (stejně jí do toho namočili určitě oni) a nechat si tam zavřeného jen toho druhého. U kterého jsem myslela že on je ten „útočník“ na mojí osobu. To by jste, ale nevěřili co vylezlo z Mattyho*  přeškrtané slovo* Dannyho když jsem mu řekla ať jde že si tu nechám jen toho jeho kamaráda. No že na mě kouzlil on ! No prostě ! :D k smíchu. Strašně jsem se rozesmála a vyhodila na chodbu tamty dva (nakonec odešla i Vally) a zůstala se Styxem sama. Povídali jsme si o různých věcech. I my vyprávěl o tom že je Curtis vlkodlak..No tady je možné vše tak co mu to nevěřit že. Ale pak se stalo něco zvláštního. Říkal mi ať jdu s ním do Nebelvíru. To jsem odmítla a on se mi posmíval, že jsem slušňoučká Kath ! Pche :D No co já bych klidně zašla do Nebelvíru, ale jen kdybych uměla zastírák třeba tak dobře jako Benji nebo Sam. To bych byla u Benjiho nakvartýrovaná skoro furt. No a teď to nejdivnější..Danny se zatvářil strašně zklamaně když jsem mu řekla, že mám Benjiho. Třeba to i řekne Mattymu. Pošle mu sovu nebo já nevim..A proč mě to vůbec tak rozptyluje i teď fakt netuším. Přece to on odjel bez rozloučení. Nechal mě tu jen tak opuštěnou, zhrzenou a zraněnou. Opustil mě nejen můj nejlepší kamarád už od dětství, ale i můj první kluk s kterým jsem prožila krásný skoro tři roky. Pořád to tam je a strašně to bolí ! Už to na mě zase jde * zkrabacený papír od slz* Já musím se ještě trochu vyspat. Takhle se Vally ukázat nemůžu..

Diskusní téma: Mučivé vzpomínky na minulost [Podzim 1992]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.