Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Mám chuť zmizet ! [Celý rok 1993/94]

11.12.2013 12:57

Ani nevím kde začít... Je to hodně dlouhá doba. A tím myslím hodně dlouhá doba. Uběhl už rok. Dlouhý rok plný změn. A nemyslím tím ty obyčejné změny. Pár hádek s přítelem a nebo nějaké další malichernosti. Ne! Můj život se celý změnil. Ale proč vás zahlcovat informacemi hned když vám to můžu pěkně celý rozepsat a podrobně vysvětlit? Už tě vidím deníčku jak skáčeš celý nadšený z toho, že se zase k tobě vracím..

Nic jiného mi ani nezbývá. Nemám totiž už moc lidí s kým bych si popovídala.

Začalo to vše krásně. Očekávala jsem krásný nerušený rok. Plný dalších blbostí s Vally a užívání si prefektských možností s Ashem. Plánovali jsme to všechno. Očekávala jsem i pozvání do prefektské koupelny. Tak jak jsem slyšela to dělá hodně párů. Když je jeden prefekt. Byla jsem nadšená vše vypadlo perfektně. S Ashem nám to klapalo a nová společenská místnost taky docela překvapila. I jsem nám s Vally domluvila pokoj jen pro nás dvě! Jinak by to ani nešlo. Pak, ale jakoby na mě začala doléhat únava. Musela jsem si dodělávat zkoušky za minulý rok a to všechno kouzlení a učení mě nějak odrovnalo. Nejen, že zkoušky jsem nestihla, ale několikrát jsem si poležela na pokoji a ošetřovně s únavou a celkovým vyčerpáním. Bylo to na nic. Stýskalo se mi po společnosti Vally, Ashovi a dalším lidem. Svět se začal smrskávat jen do řešení toho jak se vyléčit a nebo vydržet při životě déle než jen pár dní. Docela dlouhou dobu jsem tedy strávila více méně spíe jen zabraná do svých myšlenek. Ale všimla jsem si nějaké změny! A to velké změny. něco se začínalo dít s Ashem. Aniyah mi i jednou poslala vzkaz s tím že Ash má zas u sebe antibol. Myslela jsem že mě trefí šlak. Ale při jeho náladách v té době jsem se bála jen pípnout a snažila se mu důvěřovat a věřit jako správná přítelkyně. Tak jak to vždycky chtěl. Nechtěl pomoct. Chtěl podporu. Ale kdo by se nebál o svého milovaného že ? No přehlížela jsem to dlouho..snažila jsem se mu rozmlouvat a snažit se mu nějak říct že je všechno v pohodě a nemusí se kvůli prvákům tak stresovat. Že není bůh aby dokázal všechno ohlídat. Ale nedal si říct. Jeho stres se zvětšoval a začal přepadat už i náš vztah. Nevěděla jsem co mám dělat.. byl jiný. Nebyl to ten můj Ash, který se sice snažil každého zachránit,ale nechal se i opečovávat a uklidňovat v mé přítomnosti. Ne změnil se a všichni si toho všimli a snažili řešit. Nedařilo se a Ash byl každým dnem jen zuřivější a zuřivější. Přestávala jsem to chápat. Jen Alisse a Aniyah ho očividně moc dobře chápaly. Začala jsem na ně žárlit, že jsou snad poslední s kým se jakžtakž baví. Až to všechno vygradovalo v únoru do takového stavu, že jsem si neodpustila pár rýpavých poznámek a Ash dělal že vůbec nechápe o čem to mluvím. Vytočilo mě to tak, že jsem prohlásila, že se asi zase přebarvím na brunet. Čekala jsem usilovně v koupelně aspoň na někoho aby mě zastavil,ale nikdo pořád nepřicházel a já ztratila naději. Všechno bylo pryč a já ten zásadní krok udělala! Jsem bruneta po asi 5 letech. Je to nezvyk. Ale cítím se lépe, volněji. Zpátky k tomu co se dělo dál. Po tom radikálním kroku jsem přišla do spolky a když mě uviděl Ash a Anyiah tak na mě jen tupě zírali. Tak jsem se rozhodla začít od začátku. Proč ne třeba pochopí proč se mnou je a jaká tedy jsem doopravdy. Ale nepochopili to ani jeden. Odvlekli mě na ošetřovnu jak nějakýho blázna. A nedali si vymluvit, že jsem si prostě jen odbarvila vlasy, A co je to moje věc co si udělám se svými vlasy. No ne? Ale ani Say tam nebyla a přišla jen Pomfreyová. Ach joo udělali ze mě všichni blázna a já jen tupě seděla před sebou a přemýšlela nad tím co se to sakra tady a teď děje! Pomfreyová si Ashe a Anyiah postupně brala do jiné místnosti a kdo ví co tam řešili. Když pak se vrátil Ash a nechtěl se na mě ani podívat natož se mnou mluvit. Tak jsem to už nevydržela a rozbrečela jsem se mu tam a řekla jsem mu vše co jsem měla v tu chvíli na srdci. A co on? Místo omluv a láskyplného objetí a usmiřování mi dal kopačky! No vážně kopačky! Dva dny před Valentýnem jsem ztratila dvouletý vztah kvůli čemu? Že se mi odcizil? Blbost! Je v tom něco jiného vím to.. 

A bylo to tu Valentýn...svátek na který bych se možná někdy ve vzdálené budoucnosti možná začala i těšit. Aspoň pro to pobavení s Vally. Ale ani jedno se nekonalo. Chtěla jsem být zalezlá celý den v postely a utápět se v lítosti. Jenže proč? Proč bych ze sebe měla dělat chudinku. A Vally mi pomohla. Moc mi pomohla ! Ukázala mi že je to celé zbytečnost a vydaly jsme se teda do vstupky kde jsme očekávaly to nejhorší! Růžová !  Naštěstí jen tam a nikde jinde už jsme na ní nenarazily. Ashovi jsem se nemohla ani podívat do očí. Bála jsem se, že ztratím i Aniyah a Aliss. Ale Aniyah mě trochu uklidnila, ale pěkně jí štvalo být mezi námi dvěma. Ani se jí nedivím. Je to složitá situace. Ale neuvěříte mi co se mi stalo. V hloubi duše jsem si představovala to jak by mi mohl Ash posla valentýnku s omluvou a nebo něčím podobným, ale co den ubíhal naděje se ztrácela. Nakonec jsem skončila s Benjim a povídali jsme si o tom co se mi stalo a byl fakt super společník. Odreagoval mě a já se cítila lépe. Pozdě večer jsem už smířená s realitou si šla odskočit na záchod a zase se vrátit za Benjim, ale stalo se toho najednou nějak moc. Jen co jsem vyšla z poza rohu tak jsem v podstatě narazila do Ashe, kterej zas komandoval nějakého prváka ať jde na kolej. A já po radách Vally a Benjiho se rozhodla jednoduše pozdravit a jít dál...Jenže hned po tom co jsem to řekla on pronesl úplně odpudivým tónem "a na vás to platí taky slečno Stár" jen jsem otevřela pusu a nechápavě na něj civěla. A v tom přišla Leia, která celý den roznášela valentýnky celá v růžovém a že hledá mě! Tak jsem jen svůj nechápavý pohled stočila na ní a těkala pohledem z Ashe na valentýnku v mých rukách.

obrázek: 

 

Tu valentýnku nechápu dodnes. Je tak zvláštně napsaná a Ashe vůbec nezajímala, takže jeho jsem vyškrtla hned. Jeho jsem vyškrtla už v mnoha směrech. Hlavně po tom co jsem si svoje myšlenky opravdu potvrdila a načapala jsem ho jak se olizuje s Aliss!! Ano s tou malou Aliss, který je 13 let a je tak o půlku menší než on. Přijde mi to zvrácený a nechápu to. Ona vyměnila mě? Ona je lepší? Nemyslím si, bude stejná. Zamiluje se bezhlavě a bude mít strach. A Ash strach nemá rád. Nemá rád když se někdo stará. Asi chce jen podporu? Pořádně sama nevím co on teď chce a nezajímá mě to. Jsem šťastnější. Jsem sama, mám svoje přátelé ty opravdové a zabývám se hlavně tím kdo je tím tajemným ctitelem * přeškrtnuto několik jmen * Ash   Danny  Jordy             Už se těším do kotle, nový vzduch a nový lidé.

 A snad i nový začátek..

Katherine Star*

 

 

Diskusní téma: Mám chuť zmizet ! [Celý rok 1993/94]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.