Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Krásný nový začátek, spolu se všedními dny [Podzim 1992]

06.05.2013 15:33

To je ale zase doba..

Vánoce se kvapem blíží a já tě od prázdnin ani nevytáhla.                                                                                                                                 A to že se nějaký novinky určitě udály, když ve škole to začíná být pořád větší nuda, jsem pozadu s kouzly a učitelé se skoro vůbec neobjevují a nebo hodiny odpadají..

Můj vztah s Benjim je čím dál tím krásnější a vášnivější. Začala mě, ale trápit Vally když se buď začala vyhýbat mě a nebo určitým tématům v hovoru. Celkově se mi zdála nějaká zamlklejší..No ale přece jen jsme nejlepší kamarádky a teď už vím co vše za tím bylo. Proč ale přeskakovat na konec. Psala „říkala“ jsem ti to o Berry ? A o tom že začala teda nakonec se Samem chodit ? No tak JO ! Já vím asi bych jí měla gratulovat apd. Ale nejde to.. Nelíbí se mi jak ho „sbalila“. A tak jsem jí to upřímně řekla. No a jak to dopadlo? Hádka a nemluvíme spolu. Ona my vyčítá to že se známe už od dětství a že jsem nemusela být tak hnusná.. Mě přece nevadí že chodí se Samem. Když spolu chtějí být tak proč ne. Ale kdyby ho aspoň svedla normálně. Svým smyslem pro humor, svojí krásou..čímkoliv. A ne ho opít (dvakrát) a plazit se po něm a líbat ho při jakékoliv příležitosti. A to nemluvím o tom jak mě rozčiluje Sam svojí nerozhodností okolo holek. Vždyť pokukoval i po mě ! :O Nechápu to ! No co se dá dělat..Berry my asi neodpustí..Může za to stejně Sam ! Jednoduše Samuele Hetson je mizera ! Ikdyž pořád zůstává mým kamarádem. Já mám ale svoje priority !

 Co se dostat k těm hezkým dnů co ? S Benjim jsem zrovna nedávno zažila krásný večer. Setkaly jsme se na „ našem“ místě a odtud vyrazili na procházku na střechu, podívat se na noční oblohu. (A že to trvalo)

Povím vám perfektní večer..byl slejvák jak něco. Hromy se rozléhaly po okolí a všude se blýskalo. Tak jsme radši zalezli do té tréninkové místnosti. Ale na koho jsme tam nenarazili. Dávno po večerce tam stál malý prváček. No co nebyla jsem přímo zlá, ale proč si nezahrát na prefekta když ani skoro neví co to slovo znamená ! Tak trochu jsem ho odtáhla dolů do malé místnůstky pod střechou kde jsem ho nechala stejně „ztuhlého“ jako jsem ho našla. A utíkala rychle zpátky za Benjim, kde jsem mu se smíchem skočila okolo krku. Škádlili jsme se, povídali si o budoucnosti, tančili a skotačili v dešti ( dobře byla jsem to hlavně já a on peskoval, že bude mokrej :D ) Skončili jsme procházku, až v mé oblíbené místnosti na hradě. Tak zašlé to tam je a přitom nabité energií a magií. A hlavně plné vzpomínek..

 

Diskusní téma: Krásný nový začátek, spolu se všedními dny [Podzim 1992]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.