Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Brumbál, Leia a další pohromy [Leden - Březen 1995]

02.03.2014 13:44

Umřel Brumbál.. bylo to tak náhlí. ani nevim jak, ale najednou všude černo a portrét Brumbála ve vstupce. Vše jsem se dočetla až ve věštci.. Rudý.. Ty snad zničej všechno co můžou..aspoň že Brumbál vzal sebou i toho hlavního rudýho. Můžem na něj být pyšný.. 

Dneska je Valentým a místo toho aby tady jako minulej rok pobíhala Leia v růžovém a rozdávala valentýnky jsme skoro všichni seděli na pohřbu Albuse Brumbála a přemýšleli nad smyslem života. Aspoň já jo.. Chápala jsem Ashe, který shrbeně seděl vedle mě..jo seděl vedle mě. Muselo ho to hrozně ranit.. ano myslíš si že jsem asi cvok když si to myslim, ale je to pravda.. odvážil se i na proslov.. Bylo to všechno tak pochmurný, ale i tak když jsem se podivala na portrét Brumbála nad jeho hrobkou. Vypadalo to skoro jako kdyby se na nás na všechny usmíval tím svým způsobem. Po pohřbu aby toho ještě nebylo málo jsem narazila u vchodu do vstupky na pár postávajících studentů od nás. A vchod byl zavalenej šutrákem. Přišlo mi to strašně zvláštní a naskakovala mi na zádech varovná husí kůže. Běžela jsem pro Ashe, ale než jsme se stihli vrátit tak jsem se dozvěděla, že už někdo ze spolky vyběhl. Prý žena starší.. A to co sem viděla když jsem doběhla k pokoji Leii.. Rozražený ohořelý dveře, a úplně rozcupovaná její postel. Pohroma!  kdo by to jen chtěl udělat? Vzala jsem radši Leiu k sobě do pokoje a odpadla úplně mrtvá do postele. 

Dneska jsme řešili ten  pokoj  a zjistili, že Leie zmizeli komplet všechny její věci. Zburcovala jsem učitele a řekla jim svoje poznatky a obavy..Dala jsem Leie náhradní klíč od pokoje a teď tam spí se mnou když už se ukážu. S Vally se snažím mluvit kdykoliv jí potkám, ale reakce je většinou úplně stejná.. ale nepřestávám doufat.. 

......

 Dneska za mnou byl Danny s tím, že si myslí že někdo z učitelského sboru chce vykrást kabinet Thruffla. Přišlo mi to divný, ale začalo mi vše tak trochu dávat smysl. Proč by někdo kradl Leie věci a pak chtěl najednou se vkrádat i do kabinetu Thruffla - jeho táty. Je v tom určitě nějaká spojitost. Tak jsem se rozhodla o tom říct i učitelům. Přece jenom ta učitelka prý nějaká Cecile a ještě někdo mají sraz už zítra. A pokud fakt dala trest v mučírně tak neni v pořádku. Doufám, že Danny nebude nějak zmatkařit a dělat blbosti..

Jako kdybych si to nemyslela. Já ho fakt picnu jako kdyby komplikací nebylo už dost. Plán byl jasný.. bože můj! No co budem se muset s tím poprat. Dala jsem vědět Say a Senter. Byl to fakt ulítanej den.. Pořád jen do schodů, klepání na dveře a pak jen další schody. Každýmu vysvětlit co se děje a ujistit je že nejsem cvok. Naštěstí mi věřily. Senter mi potvrdila, že v danej čas tam bude a že dá vědět i profesorovi Redhornovi. Už jsem se začínala bát že tam skončim sama na dva maniaky co jdou po Leie nebo co vůbec chtěj. Blížil se čas srazu a já byla čím dál tim víc nervozní. A očividně všem přišlo divný že Danny chodí furt za mnou a něco si šeptáme. Orwellka si nás ještě zavolala do síně a oznámila nám že Senter je zástupkyně ředitele prozatimní.Modlila jsem se ať vše stíháme a taky aby toho ty dva nevyužili a nešli tam dřív. Nakonec jsem zalezla v učebně skoro pod stůl a zastírala se nekonečně dlouho minut. Jenže pak mě z mého znuděného a vystrašeného rozjímání pod stolem vyrušily kroky který se rozléhaly po chodbě. Čekala jsem kdy se otevřou dveře, ale stalo se něco na co jsem si prostě nevzpomněla.! Já blbka! No jasně použil vyhledávací kouzlo a okolo mě se rozezněl děsně otravnej zvuk a jisky. Slyšela jsem podobnej zvuk i z kabinetu takže Senter je na místě tak jak měla být. Ale jsme odhaleni... Ještě nějakou chvíli vyčkávám co se bude dít. Naštěstí vylezla profesorka z kabinetu a řekla mi že by tu měl hlídat ještě profesor Redhorn. No třeba někoho zahlídl. Doufám v to, protože jinak budu za lhářku a nebo cvoka.

Ach jo tak tohle se vážně nepovedlo.. naštěstí profesor Redhorn vážně zahlídl nějakého muže. Prý to je novej učitel mudlů. Co se s těma učitelema dějě..že se pořád najde vždycky nějakej takovejhle co je buď rudej a nebo má potřebu unášet studenty. 

 

Diskusní téma: Brumbál, Leia a další pohromy [Leden - Březen 1995] nedopsáno..

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.