Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Zmatek v hlavě? Nebo ne? začátek září / října 1995

27.04.2014 18:46

Musim ti o něčem říct deníčku. Nevim co si o tom mám myslet. Dověděla jsem se něco co jsem vážně nečekala. A nevim, jak se k tomu mám postavit. Snažím se chovat normálně. Ale asi tě zajímá, co se teda stalo. Jedním slovem, Benji. Měla jsem zrovna po docela obyčejnym a znuděnym dnu, když se objevil Benji. Strašně ráda jsem ho viděla. Od prázdnin jsem s ním nemluvila a těšila jsem se na další pokec. Konečně po tom dnu by to bodlo. Rozhodli jsme se zajít na "naše" místo, ale tam jsme docela trapně potkali Vally. Zase jsme vycouvali a vydali se na střechu. Potěšilo mě, že chce Benji zůstat se mnou. Fakt jsem si potřebovala s někym promluvit. V podstatě hned co jsme došli na místo, tak jsme se dostali k trapnému tématu. A to že jsme v téhle místnosti dlouho nebyli. Nebyli...já párkrát sama, ale oba jsme si vzpomněli na to samé. Když jsme tam byli naposled spolu. Snažila jsem se udržet dobrou náladu, ale bylo to těžký. Moc dobře jsem věděla, že za to můžu já. To já Benje vyměnila za Ashe. A jak to dopadlo! Ale jsem už jiná! Devona miluju a s Benjim bych chtěla být pořád kamarádka. Řekl mi ve zkratce, že pořád ke mě něco cítí. A že nechce jinou holku než mě. Zaskočilo mě to, protože jsem myslela, že to co mi řekl minulej rok se už změnilo. Byla, vlastně jsem zmatená, nevěděla jsem co nato říct. Vždyť jsem mu ublížila! Proč by mě měl mít stále rád...  Za to všechno? Vždyť já sama se za to nenávidim.

Nenechal si to ale vymluvit. Nevim jak se k němu mám dál chovat. Prostě asi jako kamarádka a to napětí ignorovat. Nakonec to dopadlo strašně zvláštně. Místo toho, aby se naštval, nebo ještě něco udělal, rozloučil se se mnou, popřál dobrou noc a zmizel ve tmě. A takhle skončil můj nudnej a obyčejnej den. Ne už tak doslova...

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

   

 

 

 

Diskusní téma: Zmatek v hlavě? Nebo ne? začátek září / října 1995

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.