Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Žádný Bezpečí! Jen další obvinění a napadání. (1998)

09.04.2015 02:09

Takhle asi nakonec dopadnu. Už mi docházejí nápady, jak se vypořádat s tím člověkem co mi pořád narušuje soukromí v mém vlastním baráku. Myslela jsem si, že to přestalo, ale to ne. Pořád má někdo takovou drzost se mi přemisťovat do baráku když tam nejsem a nastražovat mi v něm pasti a hnojůvky. Čím dál více to, ale vypadá jen na obyčejné provokování. Prostě mě někdo chce pěkně naštvat. Pokud mají se mnou problém, proč mi nenechají vzkaz v baráku nebo rovnou nepošlou dopis co chtěj. Nic. Vždycky po sobě nechá jen bordel, ale jinak vše je na svém místě. Dohnalo mě to, už i k tomu, že se snažím na ministerstvu zajistit to, aby mi vytvořili protipřemisťovací bariéru. Prý by to bylo velmi nákladné, ale prostě začnu šetřit. A pokusím se poptat ještě Am. Fakt by mě zajímalo komu ležím tak moc v žaludku, že ho tohle baví. Vždyť z toho už ani nic mít nemůže, protože se chovám tak nějak smířeně. Dneska jsem se zase rozmlátila pod schodama. No musím uznat, že buď pospíchal a nebo ho to taky už nebaví, protože pasti byli jen ve všech vchodech a ještě k tomu jen toho prvního stupně. Hezky jsem je všechny odhalila a zničila. Žádné panikaření ani vyvádění, natož obviňování. Od toho tu jsou jiní. Třeba jako Ash. Po tom incidentu co mi vyhrožoval jsem se rozhodla prostě stagnovat. Jak na něj, tak Rose. No vyšlo by mi to, kdyby mě Ash hned druhý den neobvinil z něčeho o čem do teď nemám pořádné informace. Vím jen, že se v kotli objevila Trisha sama a prý něco řikala o tom, že je babička pryč. Všechno mi to řekla Berry, sama jsem celé odpoledne byla doma a pospávala. Jako kdybych věděla, kde je nějaká babička a že hlídá Trishu. Absurdní. 

 

 

Diskusní téma: Žádný Bezpečí! Jen další obvinění a napadání. (1998)

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.