Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

 

Vánoce 1999 a co se vše do teď dělo

30.10.2015 19:50

Za ten rok se toho zase hodně změnilo v mém životě. Sice pořád učím Drakologii, ale moje srdce už nepatří Benjaminovi. Strašně mě zklamal a zachoval se jako srab. Vymazal mě ze svýho života a já udělala to samí. Ten kdo mě provokoval a dělal mi nepořádek doma najednou přestal a vše se uklidnilo. Dokonce za mnou přišel úplně zničenej Ash s tím, že je Benji mrtvej. Nejprve jsem se zděsila, hlavně když mě poslal k němu domů a nedokázal mi říct co se stalo. Mrazilo mě na zátylku když jsem se tam přemisťovala. Čekala jsem to nejhorší. Krev, křik a známky boje, ale místo toho jsem našla Benjiho úplně v klidu sedět v pokoji a když jsem se ho ptala co se děje choval se jako idiot. Odsekával na jakejkoliv dotaz a nechtěl mi nic říct. Odešla jsem od něj s pláčem a od tý doby jsem ho už neviděla. Tohle nebyl Benji, kterého jsem znala a milovala. Tohle byl úplně jinej člověk.

Vypadá to ale že přece jenom budu šťastná. Od nástupu Lucase Blame na školu jsem se změnila. Je to pravý džentleman, který se nestará jen o svoje pocity, ale i o moje. Dlouho mi ani nechtěl tykat, ale po dlouhý době, přesně na silvestra, jsme se poprvé políbili. A od té doby se ho nemůžu nabažit. Svět se nakonec rozzářil a já si to plnými doušky užívám.

Matthew můj malej bratranec začal chodit s Alice, tak nám do naší "rodinky" přibyl další člen. Čím dál tím víc přemýšlím o tom jaký by bylo mít opravdu svoje miminko. Přece jenom vychovávat tři puberťáky co nejlíp a při tom se nechovat až moc jako prudérní máma je dobrej základ. Aspoň si to myslim. Zatím to docela jde, jedinej problém je že už se do baráku skoro nevejdeme.

Dneska jsou Vánoce a včera večer jsme oslavili společně Vánoce. Já, Matty, Alice a Lucas. Byla to krása i když jsme se museli mačkat u mě v kabinetu. Od Lucase jsem dostala úplně nádherný šperky z bílýho zlata. Vypadají hodně slavnostně a hlavně draze. Nechápu proč utrácel takové peníze. Matty s Alice my dali taky moc hezký dárky. Celej večer se vážně povedl. Jsem zvědavá jaký bude Silvestrovský ples. Podle pozvánky bude hodně formální. Nemůžu se dočkat. Snad se nám s Alice podaří vytáhnout kluky k tanci.

Taky byla před Vánoci každoroční návštěva Prasinek. Náhodou jsem při ní potkala Devona. Procházela jsem se po okolí, až jsem narazila na barák u kterého postávala Terry a jak jinak než nadávala. Hned jsem jí poznala a to mě donutilo do krámu vejít. Doufala jsem že tam uvidím Devona, protože poslední zmínku o něm jsem měla ve škole, kdy se po něm někdo vyptával a jediný co mi řekli je že je u Munga a nikdo za ním nesmí. Prý vážná nakažlivá nemoc. Naštěstí tam stál a vypadal úplně v pořádku. Zapovídali jsme se a já si u něj i objednala jednu věc. Bylo fajn ho zase vidět. Vůbec se nezměnil. Dokonce jsme se dohodli, že si vzájemně pomůžeme s OVCE. No jo i mě pořád ještě nějaký chybí. Musím se na to teď zaměřit ! A to je asi zatím vše..

O Vally pořád nemám žádný zprávy. Na žádný dárek mi už dva roky neodpověděla. Nevím kde je a ani co dělá a to mě ubíjí. Kde je jí jen konec. Snad je v pořádku.

S Rose jsme díky Ashovi zase v pohodě. Asi jí konečně řekl, že já s tím nic neměla společnýho a že mě do toho jen někdo namočil. Jsem za to ráda. Chyběla mi. A ona pořád jenom kvete, už má další mimčo - Briana. Byla jsem mu na křtu a je to krásnej klouček. Nikdy by mě nenapadlo, že Ash bude tak super táta, ale asi se našel. Je ve svým živlu. Ale stát se může vážně cokoliv, o mě by asi taky nikdo neřekl, že budu učit, ještě k tomu draky a ke všemu mít v baráku tři puber'táky co mi říkaj mami. Jo život je samí překvapení...

 

Diskusní téma: Vánoce 1999 a co se vše do teď dělo

Datum: 30.10.2015

Vložil: Marry

Titulek: (y)

Prostě super zápis :) Nemůžu dodat nic jinýho

Datum: 30.10.2015

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re: (y)

Děkuju moc :)

Datum: 30.10.2015

Vložil: Alice

Titulek: :P

Já ti taky neříkám mami, i když je fakt, že já v domě s váma nežiju... :P a no...co se týče tance...to záleží na tom, jestli jim to do Silvestra vydrží a nebo to skoční o vánocích :(

Datum: 30.10.2015

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re: :P

Ale řikáš :D a už máš kamínek, tak to teď tam budeš furt :D Matty ti bude muset udělat místo v pokoji :D

Datum: 30.10.2015

Vložil: Al

Titulek: Re: Re: :P

No... kamínek sice mám, ale po té jejich "hádce" vůbec Alice neví na čem je...

Datum: 30.10.2015

Vložil: Matty

Titulek: :D

Já ti neříkám mami! :D

Ale jinak pěkný :P

Datum: 30.10.2015

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re: :D

pšš ty malej prďolo :D