Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

         

Vally kapitánkou a já zástupkyní [Duben 1992]

02.03.2013 17:52

Famfrpálový tým

Kapitánka: Valentine Valleyr     Zástupkyně: Katherine Sta

Doufám že se slečny zhostí vedení týmu a budou své povinnosti plnit velmi dobře.

Tohle se dnes objevilo na nástěnce ve společenské místnosti. Je to úžasný. Vally kapitánka a já zastupkyně. Ovládáme polovinu Havraspárské koleje.  Stoupáme na žebříčku popularity. Začíná se nám dařit. Super, bomba, bezva, cool !!  

O den později v raních hodinách: 

Na dnešek jsme se rozhodly uspořádat první konkurz do týmu. Doufám že se tam neztrapníme. Přece jenom máme naučený jeden způsob hry, který nám jde a vždy fungoval. Teď musíme, ale ovládat i ostatní a ještě určovat komu to jde a komu ne. Na jaký post by se hodil apd. Bude to makačka přijít na ten správný způsob. Mít respekt a neznemožnit se. No zapíšu jsem jak zo dopadlo, až dokončíme přípravy a konkurz samotný.  

Po večerce v postely:

Tak to bylo něco... Sice se nás nesešlo mnoho. Jen tři kluci z toho hlavně prváci, ale myslím že to nebylo tak úděsný. Předem jsme se s Vally dohodly kdo bude dělat co a co vše s nima chceme udělat. A mohly jsme se pustit do příprav. Mezitím co já vyndavala camrály a košťata, Vally připravila slalom. Běžěla jsem jim otevřít aby mohly všichni účastníci vejít. Chtělo se mi smát když jsem viděla prosícího prváka (Mrzimor nebo Nebel) jestli se může dívat z tribuny. No co zatím to byl jen konkurz, žádný nácvik nějakých srategií tak proč ne. Say nám dělala dozor, kdyby náhodou se někdo rozhodl že se přestane držet koštěte a sletí na zem jako shnilá hruška. (Což se naštěstí nestalo) Začaly jsme klasickým představením, rozlétáváním a pak už byl na řadě slalom. Výsledky byly uspokojivé. Určitě lepší než jsem čekala. Ale co se nestalo?! ANO hádáte správně začalo nám pršet přímo do obličejů.* kapka od vody * Ne vůbec mě neštvou moje mokrý vlasy. *  rozmáčený inkoust * Sakra * rozšmudlané slovo* No naštěstí mám svůj klobouk ! A nedopala jsem jako ostatní. Ale co to tu zas řeším... No přece jenom ke ztrapnění došlo ! když jsme s Vally předváděly přihrávky. Nepovedlo se mi hodit přesně na Vally camrál takže to dopadlo tak , že ho nechytla. Ale vybruslily jsme z toho pěkně a ta další už byla přímo ukázková. Dokonce tleskali.. Fíha :D.  No takže máme tři adepty. A teď musíme sehnat ještě nějaký lidi a pak rozhodnout kdo půjde do jakého postu. Protože náš post je úplně jasný. My s Vally jsme vždycky byly a vždycky budem jedině. STŘELKYNĚ !   

* vlepený obrázek* 

   

   

 

 

 

                                      

 

Diskusní téma: Vally kapitánkou a já zástupkyní [Duben 1992]

Datum: 16.04.2013

Vložil: it's me

Titulek: .

tak to už se těšíím

Datum: 11.04.2013

Vložil: Who is it?

Titulek: .

už chci další článek :x .)
-kinder vajíčko :D

Datum: 11.04.2013

Vložil: Katherine Star

Titulek: Re: .

Bude všechno neboj :D :P Jak článek tak i kinder vajíčko :D

Datum: 03.03.2013

Vložil: Aidan

Titulek:  

hezky napsaný

Datum: 03.03.2013

Vložil: Katherine Star

Titulek: Re:  

Díky ;)