Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

útoky, únosy a úžas [léto 1997]

06.02.2015 02:38

Ne nezačala jsem nadměrně mít ráda slova na ú, prostě jen nevím jak jinak tuhle šílenou situaci popsat.  Začalo to už před prázdninami. Ammy při výslechu musela říct, že bydlí u mě a to se ministerským vůbec nelíbilo. Nikdo jí neposlouchal, proč odešla. Případ byl uzavřen pro nedostatek důkazů a zbytek už je nezajímal. Dokonce Ammy řekli, že jí odvezou zpět domů. To jsem nemohla dovolit. Dohodli jsme se, že potom co přijede vlakem do Londýna jí hned vyzvednu a přemístíme se domů. Jo plán to byl pěkný a dokonce i vyšel. Problém byl v tom, že jen co jsem vstoupila do baráku zahlédla jsem pohromu. To se jinak nedalo nazvat. Všude po celém baráku byli rozházené věci a bomby hnojůvky pokryly celou podlahu tak, že nebyla ani vidět. Vůbec jsem nechápala co se to děje. Kdo mohl tohle udělat?

Tohle byl, ale jenom začátek... Jen na chvíli jsem si myslela, že už je konec. Že na Ammy zapomněli a my budeme mít klid. Spletla jsem se. Po tom co se jí pokusili unést a útoky se objevovali i u jiných dětí, začala jsem být paranoidní. Snažila jsem se Ammy udržet doma a nejlépe, když byl poblíž vždycky někdo dospělí. Benji se někde zase ztratil, v době kdy bych ho tady potřebovala nejvíc. Bylo mi jasný, že ten kdo nás napadá musí být někdo kdo, už u mě byl a nebo nějakej zřízenec Ministerstva, protože jinak by se ke mně jen tak někdo nedostal. 

Nevěděla jsem co mám dělat. Mohl to být Ash? Nebo Gina? Moje paranoia vzrůstala a Ammy se stěhovala z baráku do baráku, aby zůstala v bezpečí. Někdo se vloupal i k Dariovi a celkově se vše hroutilo. Ay se rozešla s Dariem. Benji mě opustil když jsem si začínala čím dál tím víc myslet, že za to může Ash. Ash i jednou Ammy doopravdy unesl. Sice mi ji hned vrátil, ale mě to neskutečně rozčílilo a zaútočila jsem na něj přímo v kotli. Byla tam i Rose, která se chovala strašně zvláštně. Jako kdyby vůbec neviděla to, že na mě Ash zaútočil. Byla úplně mimo. Jen slepě koukala na Ashe a já jí byla fuk. Tohle prostě neni ta Rose, kterou jsem znala. Měla jsem na Ashe ještě větší vztek a tak jsem ho kouzlama poslala do bezvědomí. Rose se na mě utrhla a já radši rychle zmizela. 

Mezitím jsem řešila i svoje zkoušky OVCE a svojí následnou kariéru. Napsala jsem do školy, jestli nemají nějaké volné místo. Ozvala se mi Sarah Senter s tím, že bych mohla dělat praktikantku Drakologie. Hned jsem souhlasila a doufala jsem, že útoky na škole přestanou a my (celá "moje" rodina) budeme v bezpečí...

Diskusní téma: útoky, únosy a úžas

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.