Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Svatba Katherine Star & Lucas Blame [Léto 2001]

14.04.2016 16:25

Zítra se vdávám.

Nevím co mám očekávat a mám špatný pocit, že se vážně něco pokazí.

Všechno už mám snad naplánovaný. Pěkně mě bolí hlava po včerejší rozlučce se svobodou, ale moc se povedla. Sice jsem neměla žádnou okázalou pařbu někde v baru, ale strávila jsem večer s lidmi se kterými je mi nejlépe. Byli tam Alice, Matty, Daisy, Rose, Gian a Amai. Doufám že jsem na nikoho zapomněla. Lucas byl někde se svými přáteli ze školy a my hráli alkoholovou ruletu. Nevěděli jsme přesně pravidla, ale pak jsme se rozhodli to ještě vylepšit o otázky a úkoly, které jsme vytvářeli s Vally když jsme byli na škole. Pamatuji si jak jsme je vytvářeli a poté u Giny ve stanu hráli s ní a Devonem a asi tam byl ještě někdo tuhle hru. Byla to vážně zábava a povedlo se to i na rozlučce. Musím ještě nějaký úkoly a otázky dovymyslet a dopsat. Sice ze mě bude paní, ale to neznamená, že se přestanu bavit ne?

Jdu vyhrabat nějaký lektvar na tu hlavu, než mi praskne.

 

Tak a je to tady, vstala jsem dnes brzy, abych se stihla připravit.

Alice by měla co nevidět dorazit. Pořád doufám, že dorazí i Vally.. Chyběla by mi tu.. Chybí mi.

Pořád si v hlavě přehrávám jestli mám vše připravené. Šaty tu leží vedle mě spolu s boty. Mohla bych se jich pořád dotýkat, ta látka je skvostná a ta krajka je překrásná. Musím poslat osobní pochvalu do salónu. Postarali se o mě ukázkově a udělali vše na co jsem si vzpomněla.


Kath to zvládneš, pořádně se nadechni a za chvíli z tebe bude Katherine Blame.

 

Benji...

Objevil se na svatbě a tvářil se strašně divně a jak kdyby něco plánoval.

Vůbec se mi to nelíbilo, ze začátku jsem si ho ani nevšimla, měla jsem oči jen pro Lucase, ale když mi přišel pogratulovat tak jsem na něj civěla s otevřenou pusou. Kdyby nám ale chtěl zničit svatbu tak se ozve když se oddávající ptal jestli má proti sňatku někdo něco, ale byl ticho. Vůbec nevím co se to tu děje. Chápu že Ashovi asi přišlo strašně vtipný přivést ho na mojí svatbu, ale já se snažila udržet klidná a přijala jsem jeho gratulaci a řekla jsem mu, že doufám, že sem nepřišel nic provést. No co nebudu si ho všímat, řekla jsem si.

Zbytek večera byl perfektní a všechno vyšla jak jsem chtěla. Zametli jsme s Lucasem střepy, zatančili si svůj první novomanželský tanec a rozkrojili překrásný dort.

Všude byla hromada jídla a já neměla ani čas se soustředit na to, že tu pobíhal Benji s Ashem a furt si něco šeptali. Všude byl klid a já věděla, že teď už mi to nic nezkazí. Mám svého dokonalého manžela, který mi je podporou, láskou a i nejlepším přítelem. Co bych se měla zaobírat zhrzenýma bývalýma. To on opustil mě tak ať si trhne. Mohl tady stát on, ale na to on neměl, asi nikdy jen jsem si to nedokázala přiznat a pořád se to snažila slepovat. Ale to ty už znáš, tenhle příběh.

Teď je tu úplně nová kapitola mého života. Bez jakýkoliv dramat.

Aspoň doufám, protože když jsme pozdě večer přebírali svatební dary s Lucasem tak na stole ležela malá vizitka. Zvedla jsem jí a chtěla zjistit co to je, ale než jsem jí stihla otočit Lucas mi jí vytrhl z ruky a označil to za odpad. Měla jsem chuť se vyptávat, ale co..

Je to můj svatební den tak si ho nebudu kazit. Zapluli jsme spolu do ložnice, kde jsme si prohlédli dárky a pak se věnovali jenom jeden druhému. Však ty víš co myslím.

 

Diskusní téma: Svatba Katherine Star & Lucas Blame [Léto 2001]

Datum: 14.04.2016

Vložil: Adam

Titulek: Svatba

Super článek! :3
A svatba byla samozřejmě krásnáá <3