Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Prázdniny [1993]

24.09.2013 14:50
Léto už končí a do města zas přivítali deště a sychravé počasí. Po výletu do Evropy se divím, že to v tom Londýně dokážu vydržet když je tam tak často zima.. Ale přece jenom doma je doma. Tyhle prázdiny po událostech minulého školního roku nebyly zrovna dvakrát příjemné. Rodiče si mě nezvykle často brali domů a snažili se abych byla pořád s nima a nikam nechodila sama. Prokoukla jsem je skoro hned, že Věštec vše napsal hodně pikantně. Asi bych jim měla zrušit předplatné. Kdyby byl ten rok, ale obyčejný a redakce si jen vymýšlela nesmysli a lži jako má ve zvyku tak bych to i rodičům dokázala vysvětlit. Jenže tentokrát to byla vše až moc velká a krutá pravda. Spíš mám pocit, že ani pořádně nedokázali zachytit tu hrůzu co jsem zažívala já i ostatní..S Vally jsme byly už i přestěhované z koleje a žily sami v utajení aby jsme byly v bezpečí. Na hodiny jsme nechodily a vyhýbaly se snad všem lidem, kterým jsme nedůvěřovaly. A to nám (nebo aspoň mě) zůstalo. Kdyby rodiče věděli, že jsem se připletla i do jedné bitvy v obrtlé asi by je trefil šlak a už bych nikdy neviděla světlo. Jak nějaká princezna ve věži. Dokonce i ministerský po té bitvě zapečetili vchod do obrtlé aby nikdo nemohl ven ani dovnitř. Začínalo to celé být fakt napjaté. V kotli se začali objevovat prazvláštní lidé a kotel se pomalu, ale jistě vyprazdňoval od studentů a v hloučkách  zůstavali jen starší studenti a většinou s pevně sevřenou hůlkou v ruce. Nechtěla jsem odjíždět pryč zrovna v tuhle dobu..Ash jak už vím/e je dost hrr a bála jsem se že se do něčeho zaplete. Ale rodiče jsou rodiče..a ty se poslouchat musí..Zakázali mi i dokonce psát dopisy abych náhodou nevyzradila kde zrovna jsme. Bylo to fakt složitý. Ale teď už jsem zpět a musím říct, že v kotli se to už sklidnilo. Prváci už dorazili taky a zase je tu všude frmol tak jak jsem na něj zvyklá. Ashova rodina se konečně připojila na letaxovou síť a tak trávím dost času i u nich doma. S Vally a Ginou jsme si naplánovaly rozlučkovou párty. A pozvaly jsme dost lidí. Snad aspoň někdo dorazí, protože tu všechnu whisku fakt sami nevypijem :D. Dneska budem ještě dolaďovat detaily a připravovat zábavu. Už se na to doopravdy těším. Konečně nějaký pořádný rozptýlení. Než zas naběhne pravidelný školní režim..
KatherineStar*
 

Diskusní téma: Prázdniny [1993]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.