Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Kdybych mohla vrátit čas ! [Listopad - Prosinec 1992]

13.05.2013 11:38

Tenhle rok se hroutí...jak domeček z karet. Sesypává se na nás (skoro) všechny nějaká temná "síla" nebo něco podobně zlého. Cítím se strašně, ale při tom i dobře. Hlavně špatně, ale to je fuk.. To vše co musíme teď řešit s Vally a Ginou pohlcuje mojí mysl snad na 99%. Rose kdo ví jak dlouho nebyla k nalezení..pak nám lže a nebo spíš něco zatajuje. Gina slyšela Berry a Katie mluvit o večírku co měli. Kde to Berry zkoušela/zkouší na Parkera! Ano na "slavného" Luckase. Pohádala jsem se i s Vally. I když už je to teď zas docela v pořádku. Pořád prostě koluje okolo nás nějaký dusno. Možná za to může taky ta inspekce! Krouží všude kolem nás a zkoumají co děláme jak kdyby jsme byli nějaký pokusný králíci. A to nemluvím o problému s Ashem, který se nakonec vyřešil. Za což jsem ráda, ale nevím proč měla jsem v té době hroznou potřebu mu pomoct. Trávila jsem celé noci v klubu u kotlíku a vařila přijatelné lektvary jako náhražku antibolu. Přemlouvala jsem ho. Hádala se s ním. Bylo to k nevydržení. A Benji se tu skoro neukazuje. Netuším co pořád dělá.. Ale je pryč skoro furt. A mě se stýská. Hlavně v takovýhle situacích. A nejhorší je když mi Vally řekne " jo tady před chvíli byl" a když tam příjdu nikde nikdo. Nevím co dělat. Začínám se ztrácet ve všem co se tady děje a sype se na nás.. Pořádně už mě nenapadá jak ty situace řešit. A připadám si pak zbytečná. Představuji si a sním o tom jaké to bylo. A možná bude. Přemýšlím nad minulostí a budoucností. Co kdybych uměla vrátit čas? Co bych změnila ? Možná vše od základů..nepodvedla bych Mattyho a on by možná nepodvedl mě. Byli by jsme pořád spolu tak jak jsme to plánovali. VallStar by byla plná elánu a štěstí a úsměvů jako vždycky. Plná zážitků. Rose by byla pořád ta naše "starší" ségra, která by nám se vším pomohla. Gina by byla prostě pořád taková jaká je i teď. A Berry by možná pořád byla s Matthewem nebo s někým jiným. A my se nehádaly kvůli klukům. Ale proč je realita tak jiná? To jsme doopravdy všichni udělali tolik chyb? A nezůstali u té jednoduší varianty? Hormony s náma třískají a přemýšlíme v daný okamžik úplně jinak, než potom když se nad tím zamyslíme? Je tu hodně otázek a spousta nezodpověděných. Připadám si jak mrcha. Tolik věcí jsem pokazila...Tolika lidem ublížila. Je to jak nemoc...a nevím jak z toho ven. Nevím komu říct pravdu a komu lhát. ztrácím se ve svých pocitech. Nechci ztratit i Vally, Rose ani Ginu. Jsou přece jediný komu se můžu doopravdy svěřit. I když Matthew mi dost začal pomáhat, ale ani jemu celou pravdu říct nemůžu. Jenže komu jo?! Ale Vally je moje nejlepší kamarádka ! Nemůžu a nechci o ní přijít!  Tak proč jsem v poslední době tak odtažitá. Já nevím! Sakra musím se vzchopit! Začít uvažovat ! Ale i kdybych vyřešila tohle je tu další věc z které nevybruslím. Z téhle situace vyjdu bez srdce já nebo někdo jiný...A já nechci ani jedno, ale nemám na výběr...

Diskusní téma: Kdybych mohla vrátit čas ! [Listopad - Prosinec 1992]

Datum: 13.05.2013

Vložil: Bývalá Illion

Titulek: Vrátit čas, to by bylo skvělý...

Taky bych chtěla vrátit čas, možná by se s váma Illion stále kámošila :)

Datum: 15.05.2013

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re: Vrátit čas, to by bylo skvělý...

Hlavně by neodjela :D :)

Datum: 13.05.2013

Vložil: Lucas Colin

Titulek: Úplně stejný....

Nic si z toho nedělej, máme to úplně stejné =D

Datum: 13.05.2013

Vložil: Danny

Titulek: Prej to chce titulek...

Prostě to všechno kazíme :D

Datum: 15.05.2013

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re: Prej to chce titulek...

no jo :D Kath ty problémy prostě asi přitahuje :D