Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Jsem přijatá! [20.7.1998]

02.04.2015 14:15

Jsem přijatá na plný úvazek! Nemůžu tomu pořád uvěřit. Sedím tady nad tebou, už nějakou tu dobu a pořád nevim co napsat. Včera jsem dostala dopis o tom, že se mnou chce mluvit vedení školy. Docela mě to zarazilo, ale vydala jsem se tam s úsměvem na tváři. I kdyby se vyptávali na ten incident, musím zůstat klidná a zahrát to co nejlépe. Což se mi očividně i podařilo. Nejen že mi poděkovali za užitečné informace, ale ještě se mě zeptali jestli nechci začít učit na plný úvazek. Profesorka Katherine Star. Kdo by to kdy čekal, že dopadnu takhle. Těším se na novej školní rok. Bude to super. Uaaaaa *kaňka od inkoustu* 

 

Diskusní téma: Jsem přijatá! [20.7.1998]

Datum: 02.04.2015

Vložil: frajer Vein

Titulek:  

ach jo

Datum: 02.04.2015

Vložil: KatherineStar

Titulek: Re:  

až takový nadšení? :D