Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

       Valentine Valleyr (1.ročník)

       

         Katherine Star (1.ročník)

        

Jak jsem potkala Vally [dávno před - 1988/89 ]

14.06.2013 13:09

https://n-k-pristupjenpodheslem.blog.cz/1201/2-den

Pomatuju si ten den přesně. Byl letní den a já se probudila velice pozdě. Po prozkoumání kotle a zjištění že nikde nikdo už skoro není jsem se vydala zpátky na pokoj. " Vydala jsem se teda podívat do pokoje kde byla zatím neznámá dívka. Seznámily jsme se ona se jmenuje "Vally". Hned jsme si padly do oka :) A nejen tím že nás spojovalo hned od začátku spousta věcí. Po průzkumce jsme zjistily že jsme se nějak nedohodly na postelých a že si myslela že ta moje je její. Po tom co jsem se podívala do skřín jsem zjistila že nás někdo z našeho vlastního pokoje okrádá. Mě zmizel čepec a Vally prej taky něco zmizelo. No jo očividně máme s Vally na takovýhle věci štěstí. Protože nás do teď okradly už asi třikrát. A pořád se s tim nic nedělá ani neřeší! Pche ! A to nás spojovala další naše vlastnost dělat naprostý kravinky a zkoušet  a zkoumat věci od začátku našeho nového života mimo domov. Vrátila jsem se o patro níž do kotle a našla tam sedícího Francise. Po chvíli se k nám připojila i Vally a já řekla Francisovi o krámku s čepicemi. Rozhodly jsme se tam vydat, ale stala se nám taková nehoda s letaxem. Vally sním pořádně ještě neuměla a Francise řikal že před tím než zmizela řikala něco jako "nevim jak" proto jsem se jí vydala hledat a zkusila do letaxu říct "nevim jak". Celkem divné heslo povím vám... Vally jsem našla a jí se konečně podařilo přemístit na to správné místo, ale já jsem ta uvízla protože zmizel letax a nemohla jsem ho nikde najít...Ptala jsem se všech. Jediné co jsem zjistila bylo že jsem v nemocnici u svatého Munga. Po nějaké chvíli se tam objevil i Matty. Pořád nevim jak se tam dostal. Tak a teď jsem uvízli oba. No prostě MY VAlLSTAR, ale to zas někdy jindy..zatím jsme se staly jen kamarádky. Kdy se z nás stane nerozlučná dvojice se dovíte jindy :)

Diskusní téma: Jak jsem potkala Vally [dávno před - 1988/89 ]

Datum: 14.06.2013

Vložil: Kath

Titulek: *Usmívá se*

Pořád tomu nemůžu pořádně uvěřit že jsme se takhle sešly a sedly si a přežily všechny ty hádky a tak:D :)))

Datum: 14.06.2013

Vložil: Vally

Titulek: osudové shledání

krásný honey :*