Vyhledávání

Kontakt

Katherine Star
Sweet Secret !
https://katherinestar.blbne.cz/

katka.babackova@seznam.cz

Benjamin, já a další průšvihy v létě [Srpen 1992 ]

20.04.2013 16:43

Tak a je to tady ! Po tom ne nejlepším konci s Mattym, který mi pořád neskutečně chybí a v mé hlavě se pořád přehrávají všechny zážitky i chyby co jsem udělala. Ta pusa s Jamiem asi celá všchno pokazila a já si teď vše vyčítám. Ale když se teď pořádně nadechnu, už necítím tu tíhu. Asi jsem konečně zase po tak dlouhé době zase šťastná. S Benjim. Bylo to zvláštní jak jsme se dali dohromady to určitě, přece jen jsem ho tak trochu opila * :D * No dobře darovala jsem jemu a Ashovi láhev ohnivé whisky co jsem dostala od Alashamy jedno léto..skoro si to ani nepomatuju. Vím jen, že jsme se neskutečně s Berry smály. Nějakým lachtanům * :D * No byl to rozhodně zajímavý večer. A to po jedné skleničce.. to už mi teď nehrozí. Takže.. kluci měli nějaké splíny nebo co a už jim došlo všechno pití tak jsem donesla svůj zbytek ( pěkně uleželé ) whisky. Zmizela tak rychle, že jsem se ani nestačila divit. No splíny rozhodně odešly, protože Benji se dost uvolnil a začaly jsme si různě povídat. Byla to sranda. Jenže takhle by se asi na pokoj sám nedopravil a hlavně bych pak nechtěla vidět pokoj druhý den co by tam nadělal. Tak jsem ho vytáhla ven na procházku. No dopadla rozhodně jinak, než jsme čekali oba dva. No rozhodně ne špatně ! Ale co bych ti to tady popisovala , že jo ty si to dokážeš určitě dost dobře představit ! Jen jsem se pak večer když jsem už zalehla do postele, že si to třeba zítra nebude pomatovat a nebo bude dělat, že se nic nestalo. NAŠTĚSTÍ jsem se zmílila * :) * Od té doby jsme dost často spolu a já někdy strávím noc i u něj. Mám se super. * namalované srdce a v něj B + K *

* Další den (datum) *

Dneska jsem nikde nezastihla Benje ani Vally. No prostě v podstatě nebyl v okolí nikdo kdo by se se mnou bavil. No jo no moc kamarádů mi nezbylo no. Co se dá dělat. Sedím si a sleduju rozhovory prváků a dalších lidí ze školy. Doufám, že jsem nebyla taky taková..                                                                  V tom se, ale někdo přemístil do kotle a já už doufala, že to bude Rose a nebo Gina. A on nějaký mladý chlapík. Vypadal na dost málo. Tak na 20 možná 21.. Hned se rozhlížel po celém kotly a vypadalo to že asi někoho hledá. No neřešila jsem ho a dál tupě civěla do stolu. Když jsem ucítila takový divný pocit v zátylku..automaticky jsem se otočila a viděla jeho. Jak na mě kouká. Ne jen jako mím směrem ale přímo na mě. Děsil mě..Já takovýmhle lidem prostě nevěřim. Jsem dost uzavřená a nevěřím všem na první pohled. U tohohle to bylo stejný. A asi to pochopil i on když mě začal propalovat pohledem a začal se věnovat svýmu. No co mě po chvílí, ale udivilo asi nejvíc, že se začal pitvořit Amelii ! Jo té Amelii, která chodí s Jamiem. Udiveně sem je sledovala jak mu oplácí úsměvy a klidně se tu nechává nabalovat všem na očích. Se tu objeví Jamie a zešílí. Dala jsem jí to i celkem párkrát dost na jevo. Když jsem nahlas řikala Jameiho jméno apd. No co je to její věc, ale já to sledovat nehodlám.

Tak tohle už překračuje hranice..ten chlap, který se prý jmenuje Luckas. Tu snad nabaluje každou tou svojí chůzí a jeho pláštěm co se mu plácá za zády. To fakt neoslovil jen mě?? Slintá tu už po něm i ROSE a BERRY ! Kam ten svět směřuje ! Doufám, že nijak nezblbnou holky. Přece jen Rose je zadaná !  No a to neuvěříte tomu co jsem zaslechla když se bavil s Alashamou.. Prý bude tenhle rok učit ! No tak to potěš koště ! A chce učit starší ročníky ! Boože proč? A to jsem ti ještě neřekla, že si chce s žáky tykat apd. * přeškrtané místo *   Svět se prostě zbláznil !

( O další týden později )

A je to tady ! No já se picnu ! Po pár dnech kdy to vypadalo, že se nic zvláštního dít nebude... Jsem se dozvěděla tolik informací, že mi snad praskne hlava...začalo to oslavou u Rosy.. byla to taková rychlá akce. Oslava návratu Berry .. Nejprve to vypadalo na dámskou jízdu. Ale Rose se rozhodla ještě někoho pozvat a nemohla jsem se divit koho přivedla. Dobře za podporu Sama a Benje můžu být jen ráda. Ale toho chlápka s jeho potměšilím úsměvem jsem poznala hned u branky. Luckas ! A na naší oslavě ! No to je perfektní ! Nebudu si ho prostě všímat ! Jo to přesně udělám ! Ty pohledy, ale co hned po příchodu začal házet směrem k Rose mě začaly hodně štvát ! Snad mu nijak nepodlehne. Jinak si fakt budu připadat jako nějakej mimozemšťan mezi ostatníma.. Jde se koupat tak zase někdy. To by mi scházelo kdyby ještě ty jsi se mi rozmáčel !                                                                                  Ps: snad ten večer nedopadne tak hrozně ! Přece jen mě možná zachrání Vally, Benji a Sam.  Pss: Berry právě civí na Luckase přesně jako Rose !

Diskusní téma: Benjamin, já a další průšvihy v létě [Srpen 1992 ]

Nebyly nalezeny žádné příspěvky.